Κυριακή 23 Νοεμβρίου 2014

Ποίηση : Ανδρέα Μουντούρη - "Μη θεωρείς την καλοσύνη αδυναμία"

Άνθρωπε βλέπεις το ποτάμι
μα, δε γνώρισες τις πηγές του.
 Δε δόθηκε ποτέ στο μάτι σου
η ευκαιρία, να δει το ποτάμι
στην απλή κατάσταση του ρυακιού.
 Έτσι κι εμένα, κανένα μάτι
δε θα με δει αδύναμο, γιατί
αδύναμος εγώ, ποτέ μου δεν υπήρξα !
 Μη θεωρείς την καλοσύνη αδυναμία
ούτε και τις ευαισθησίες μου …
Έχω ευσυγκίνητη καρδιά το ξέρω,
ακόμη κι ο απλός λόγος, αν ειπωθεί
ευγενικά και με δόσεις αλήθειας, μπορεί
μέχρι δακρύων, εμένα ναι, να συγκινήσει !
Πόσες φορές στεγνές καρδιές
δεν με περιφρόνησαν φρικτά
γι’ αυτό μου το ελάττωμα …
 Οι αδύναμες στεγνές καρδιές
χάρη στην οικονομική τους θέση,
νιώθουν τόσο περήφανες,
ώστε να τους επιτρέπεται  σε
πειρασμούς να υποκύπτουν …
Κι εγώ κάθε φορά τους δείχνω, πως
ένα γερό και ευφάνταστο μυαλό ,
μπορεί ν’ ασκήσει την επιρροή του
πάνω στο άξεστο πνεύμα των υπεροπτών,
 ακόμη κι αν νομίζουν, πως στα χέρια τους
το χρήμα ,  είναι όπλο ισχυρό  !
Ανδρέας Μουντούρης.

Δεν υπάρχουν σχόλια: