Σάββατο 9 Μαΐου 2015

Η μάνα - ποίηση Γεωργία Μουχτούρη

Το πιο ωραίο όνομα 
το έχει η μανούλα
όταν την έχεις δίπλα σου
είναι τα λεφτά σου ούλα


Ότι μας δώσει η ζωή
και βαριαναστενάζεις
πάντα της μάνας το όνομα 
πάντα μάνα φωνάζεις

Αν δει η μάνα τα παιδιά 
να είναι σκέφτηκα 
πάντα ρωτάει τι έχεις
παιδί μου είσαι καλά

Σήμερα αισθάνομαι 
την μάνα να μου λείπει 
χωρίς την μάννα στην
ζωή ίδιο είναι το σπίτι

Εσείς που έχετε την μάνα σας
και σας περιμένει
δώσε της την χαρά
κάντε την ευτυχισμένη

Και εμείς που την εχάσαμε
και είναι στα Ουράνια
πάντα να την θυμόμαστε
με τόσοι περηφάνια

Με πιάνει το παραπάνω
και θελα να κλάψω
ας είχα την μανούλα μου 
θα ήθελα να γράψω.

Μάνα γλυκό μου όνομα 
που με έφερες στον κόσμο 
σε ότι κάνω στην ζωή
την ευχή σου δωσ’ μου

Όσες μανούλες φύγατε 
στην άλλοι την ζωή 
σήμερα που γιορτάζετε 
γιορτάζουμε μαζί

Μάνα εσύ παιδεύτηκες 
για να μας μεγαλώσεις 
και την ζωή στα χέρια μας
σωστά για να μας δώσεις

Η μάνα ανοίγει τα φτερά της
για όλα τα παιδιά της 
αλλά τα παιδία είναι αχάριστα
και κλαίει η καρδιά της


Η μάνα είναι μια
τέρμα και τέλεια 
και να την αγαπάμε
και να μην την στενοχωρείται

Δεν υπάρχουν σχόλια: